like hell

mhm, tillbaka till tiden då allt var som värst.
ingen ork till att leva, ingen ork till att finnas.
allting är helt värdelöst.
Om du bara kunde känna ångest, att veta att det du gjorde var fel.
Men inget, jag säger dig det, den dagen du ligger på dödsbädden.
Den dagen blir jag fri, den dagen kan du inte längre skada mig & mitt psyke.
Jag blir starkare & starkar för varje dag som går, men egentligen bara svagare & svagare.
Tack vare dig, blev mitt liv förstört.
Tack vare dig, kan jag inte lita på någon.
Tack vare dig, är mitt sociala umgänge borta.
TACK VARE DIG! är jag nu en annan människa, vet inte ens om jag kan kalla det människa.
Du har gjort mig rädd, instängd & förstörd.
En vacker dag, kommer jag få krypa ut ur mitt skal, jag kan läka mig själv genom att veta, du kan inte skada mig mer.
Jag behöver inte vara rädd för att gå ut, behöver inte känna mig iakttagen.

Utan mina vänner, hade jag idag inte funnits<3

Kommentarer
Postat av: kusin

vet jag vem du menar? var det honom vi tala om dagen efter andreas hade krockat nere i harge?

2008-08-26 @ 19:08:49
URL: http://alexzandranordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0