SOMMARLOV!

kan det bli bättre nu? Förutom att man sluta från den bästa klassen :(
ingen skola, inga tider, inga betyg ingenting man behöver oroa sig för! så SKÖNT.
Men som sagt, nu splittras man från alla i klassen :( kanske inte ens kommer prata med de som stog en närmast, usch så får jag inte tänka men det kan ju faktiskt hända, tyvärr.
Men vi har en chans imorgon också att umgås med varandra, sista natten med gänget.
Åker till skara med alla 9or i länet (: yehoo.


AJA, igår så tänkte vi att vi drar till åmmeberg för där kommer det ju inte vara några snutar.
Men den turen har vi ju aldrig ;b det kom en hel jävla hög med snutar, haha!
som tur va tog dom inte mig :) sen så drog vi till affärn där det var fulllt med folk, slagsmål & grejer, sällan.
Blev rätt tidigt för mig morsan fick hämta mig vid en halv 12 12 ;p så kul hade jag!
Synd imorgon att vi missar studenten, men kul ksa vi ha!
Martina bejb kommer & sover hos mig inatt, tiiihi.

FP1? hihii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0