Söndag!

Tjeho!
Igår förmiddag var jag ute med båten, kanonkul(:
Nu är jag allt brun. Sandra hängde med ut, roligt.


På eftermiddagen var det bestämt att jag skulle grilla & tälta i harge, men blev inte så.
Jag satt utan smink, fett hår & världens äckligaste kläder då Jonas & linn kommer, då skulle jag tydligen med till mariestad! haha..
Så blev bara att sätta sig i bilen.
På vägen ner trodde jag att huvudet skulle flyga av, han åkte pontiacen & såklart utan taket.
Kom där i 200 blås, & jag & sandra fick lida ;bhihihi!
När vi var där nere så träffade jag marcus en stund, rökte & hade trevligt(:
sen for vi upp till ' Mariestad motor crusin' HAHA!
Hem med oss kom åkesson, &  jag fick sitta på en järnstång, SÅKLART!!haha
Värt att åka ner dit tycket jag, riktigt skojjj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0