sug!

 ra åt helvete med det fina vädret, blir så jävla sur.
Vart är sommaren?

Jaha, nu har jag några dagar att uppdatera ;b
I fredags så blev det Harge, med petva & pill <3
roligt utav bara helvete :) hihih.
Bakis som satan dagen efter, ångest eller inte?;b
Lör
jag kom hem så blev det att ligga & feta i sängen tills kl blev 12 då
sosso fråga om jag inte ville komma ner & dricka med henne & verra,
& så blev det.. satt där en stund, sen gick vi ut på staden.
Kom hem kl 4 på morgon, seg som satan dagen efter.
Sön
då va det bara att pallra sig upp ur sängen för att jag
skulle till Örebro 12,15, det va inte roligt kan jag lova er.
Sen blev det en hel dag där, tills klockan 9.
Var på bio med linn & sandra, sex & the city, Bästa filmen ever!
Fast jag & sandra fick sitta på golvet, haha...
Mån
Sandra sov här inatt, mys<3
Fast jag fick inte plats, hon feta sängen kan jag lova er..ahah
igårkväll när vi kom hem kolla vi på den sjukaste filmen, [rec], CPÄCKLIG!
scary shit.
för övrigt så skulle jag ha städat idag, men det slutade som det brukar göra,
inte ett skit är gjort ;b moha.
Nej, nu ska jag gå & lägga mg & kolla på ingen kan älska som vi.
DEN ÄR BÄST!



jag vet inte vad jag ska göra, om jag vill eller inte?
åååååååååååååååååh
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0