onsdag!

Rolig dag då! säkert..
fick städa hela jävla huset :o
för att jag skulle få dom jävla pengarna till boliviabarnen, suckscuk!haha, gud så negativ jag är :)
Förutom att städat så har jag nördat röven av mig, ahah! Jag har stickat på skiten marie lousie tvingade mig att ta hem, haha kan det bli värre?men skönt, snart slipper man skiten :D
Blir roligt att få veta vad & vilka man hamnar med i för klass (: pill är ju säker men dom andra? hihi
säkert nördar allihop, muha.
Inatt ska jag tamigfan kolla på the shining, har gått varenda natt nu men jag har somnat varenda gång, suckkk!
Men inatt är den lite tidigare, lucky me ;b
Jahaja, pratade med kusin Nicole förut från borlänge, fick reda på att hon kommer på Lördag, YESS!
Va säkert två år sen jag såg henne :( men nu kommer hon äntligen.
Morsan fyller på lördag så det blir ju lite drag i folketshus då, tror det va en 50  perss som skulle komma, yehoo eller inte.
Ida & grahn kommer också, sen blir det att dra ut till åsbro på Åsbrorocken (:
Fast egentligen vill jag bara se Mimikry, men till 22.00 hinner jag nog till.
Blir skoj att dricka & umgås med vännerna, inkl  Nicole.
jaja, sluttkatat, nu ska jag göra mig iordning, fixx sen husaberg en sväng (: dom tjatar ju som faan!
.hejdå, ha ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0