tisdag!

hmms, idag har jag varit i skolan.
Lika roligt som alltid, eller inte.
Men nu går det faktiskt rätt fort, iomed att det bara är 3 veckor kvar (:
äntligen har man något att se framemot, tallin & skolavslutningen.
skönt att slippa denna klass & få nya vänner som är mer funtade i huvudet än andra.
haha, fordon, jag & pill.
Sitter & funderar på om jag verkligen valt rätt? fordon? det är inte direkt jag.
men ska ju inte direkt meka bil ;) blir som nog säkert perfa.
Hopp, vad händer idag?
blir att ligg & fetta framför tv'n med popcorn, mummms :)
Imorgon är jag ledig & det är skönt.
Vi har operations dagsverk vilket menas med att vi ska samla in pengar till barn i bolivia?haha
det är fan 100 spänn!;D
Jag blir tvingad att skura golv & dammsuga hela jävla nederväningen, suckk!
& så blir det film & mys hos ema imorgon (: <3
Nej nu ska jag ducsha, sen fixx på rummet.
BYE FUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0